Gegužės 14 ir 15 d. mūsų progimnazijoje vyko „Tūkstantmečio mokyklų“ programos mokymai rajono mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas ir ugdymo kokybės užtikrinimas. Mokymo metodų pritaikymas praktikoje. Mokinių skaitymo sutrikimų nustatymo aspektai“.
Mokymus vedė lektorė, švietimo ekspertė, nepriklausoma mokyklų konsultantė, praktikė, specialioji pedagogė metodininkė, kvalifikacijos programų ir rekomendacijų mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams rengėja Renata Dudzinskienė.
Mokymų programos tikslas: Gerinti įtraukiojo ugdymo (si) sąlygas neuroįvairovei mokyklose ir klasėse taikant universalaus dizaino mokymuisi principus ir gaires, praktiškai taikyti šiuolaikiškus ugdymo metodus, atpažinti ir savalaikiai teikti pagalbą skaitymo iššūkių turintiems mokiniams.
Mokymų metu buvo analizuojami mokinių skirtumai klasėse, gilesnė neuroįvairovės samprata, universalaus dizaino mokymuisi principų taikymas klasėje ir mokykloje visų mokinių įtraukčiai užtikrinti. Buvo mokomasi atpažinti barjerus, trukdančius skirtingų mokinių mokymuisi ir įsitraukimui į mokymąsi ir juos minimalizuoti ar šalinti; kaip taikyti šiuolaikiškus mokymosi metodus ir kitus pagalbos/pastoliavimo būdus skirtingų mokinių motyvacijai ir sėkmei užtikrinti.
Dėkojame lektorei už naudingus mokymus, laukiame trečio susitikimo.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Šlepavičienė