Spalio 15 d. Skuodo Bartuvos progimnazijoje startavo „Tūkstantmečio mokyklos II“ ilgalaikė kultūrinė ugdymo (KU) programa ketvirtų klasių mokiniams „Ritmas šiuolaikinėje kultūroje“. Vyko lietuvių kalbos ir literatūros, matematikos, anglų kalbos, dorinio ugdymo, gamtos mokslų, visuomeninio ugdymo, technologijų, šokio ir muzikos integruotos pamokos, kurias siejo bendra tema: „Kūno judėjimo uždaviniai“. Mokytojos norėdamos, kad mokiniams pamokos būtų tikslingos, įdomios ir turiningos, įdėjo daug pastangų ir laiko. Kartu planavo ir stygavo veiklas, naudojosi integruoto ugdymo turinio platformos „EditAI“ galimybėmis, rengė padalinamą medžiagą.
Mokiniams buvo suteikta galimybė atpažinti bendrus ritmo dėsningumus įvairiose srityse. Suprasti, kad gamtoje ritmas pasireiškia per sezonų kaitą, paros ciklus, augalų augimą, gyvūnų elgseną ir daugybę kitų reiškinių. Technologijos ir inžinerija taip pat pasižymi ritminiais procesais. Vizualinėje raiškoje ritmas atsiranda per linijų, formų ir spalvų pasikartojimus, kurie sukuria judesio ir harmonijos pojūtį. O ką jau bekalbėti apie ritmą šokyje ir muzikoje, kur ritmas ir judesys leidžia išreikšti save, kurti santykius su kitais ir aplinka, pakelia nuotaiką ir emocinę būklę.
Mokytojų įdėtos pastangos atsipirko, mokiniai teigė, kad pamokos buvo įdomios, jos prabėgo greitai. O mes suprantame, kad integruotos pamokos moko mokinius ieškoti jungčių tarp skirtingų mokomųjų sričių, skatina kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir gebėjimą taikyti žinias įvairiose gyvenimo srityse.