Šių metų įgyvendintos ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Emocinės gerovės stiprinimas, pasidalytoji lyderystė mokykloje“ III modulis, tema „Pažangos keliu: inovatyvus mokymasis ir stebėsenos įžvalgos“, vyko Kretingoje.
Seminaro metu lankėmės Kretingos Marijono Daujoto progimnazijoje, kur mokyklos direktorė ir pavaduotojos ugdymui dalijosi savo vizija bei strategijomis, siekdamos išskirtinumo švietimo srityje. Buvo pristatytas inžinerinio ir verslumo ugdymo modelis, lavinantis mokinių kūrybiškumą bei integruotos pažangios technologijos, kurios keičia tradicinį mokymosi procesą. Tarp jų – 3D virtualios realybės įranga ir kalbų laboratorija, padedanti mokiniams tobulinti kalbų mokėjimo įgūdžius.
Be to, buvo aptarta įtraukiojo ugdymo patirtis bei ugdymo aplinkų pritaikymas pagal individualius mokinių poreikius. Didelis dėmesys skirtas skaitmeniniams pažangos stebėsenos įrankiams, kurie ne tik leidžia mokiniams vertinti savo pasiekimus, bet ir suteikia mokytojams galimybę teikti kryptingą grįžtamąjį ryšį, taip stiprinant mokymosi procesą.
Po vizito gražioje, jaukioje ir inovatyvioje progimnazijoje turėjome galimybę aplankyti Kretingos miesto muziejų, Kretingos dvaro rūmus bei Žiemos sodą. Gidės įtaigus pasakojimas praturtino kultūros ir istorijos žiniomis.
Grįžome įkvėpti naujų idėjų bei prisipildę gerų emocijų ir įspūdžių. Nuoširdžiai dėkojame visiems, kurie prisidėjo prie šio turiningo ir įsimintino renginio organizavimo.
L. Šlepavičienė