- APIE PROGIMNAZIJĄ
- struktūra ir kontaktai
- MOKINIAI
- Veikla
- Teisinė informacija
- Administracinė informacija
- Nuostatai, taisyklės, ataskaitos
- Planavimo dokumentai
- Darbo užmokestis
- Viešieji pirkimai
- Ataskaitų rinkiniai
- Korupcijos prevencija
- Informacija tėvams
- Savivaldos institucijos
- Galerija
- VEIKLOS SRITYS
- EDUAROAM bevielis tinklas
- AKTUALI INFORMACIJA
- MOKINIŲ MAITINIMAS
- Prisijungimas
- informacija
- Asmens duomenų apsauga
- Biblioteka
Etiką besimokantys mokiniai dalyvavo respublikiniame kūrybinių darbų konkurse
Spalio mėnesį etiką besimokantys mokiniai dalyvavo kūrybiniame projekte „Kas man suteikia laimės“. Mokinių kūrybiniuose darbuose atsispindėjo asmeniniai džiaugsmo šaltiniai, o geriausi darbai buvo pateikti respublikiniam ugdymo įstaigų kūrybinių darbų konkursui, kuriame panaudota fotografija „Kas man suteikia laimės?“. Džiaugiamės, kad trys mūsų mokyklos mokinių darbai buvo atrinkti tarp geriausių ir pateko į konkurso parodą. Nuoširdūs sveikinimai Emai Stasiulytei (8b), Ugnei Jonušaitei (6c) ir Monikai Domarkaitei už sėkmę ir kūrybiškumą! Darbus galite pamatyti https://www.facebook.com/100063761733972/videos/533995142880723
Etikos mokytoja Gitana
Ema Stasiulytė
Spalis kvietė jungtis ir bendradarbiauti
2024 metų spalio mėnesį Bartuvos progimnazijos bibliotekoje vyko įvairios veiklos, skirtos pažymėti Tarptautinį mokyklų bibliotekų mėnesį. Visą mėnesį bibliotekos lankytojai galėjo apžiūrėti 5 – 6 klasių mokinių sukurtų knygų skirtukų parodą „Mokausi kalbų kūrybiškai – skaityk su manimi“, skirtą Europos kalbų dienai. Projektui vadovavo užsienio kalbų mokytojos.
Mokytojų STEAM kompetencijų tobulinimas
Skuodo Bartuvos progimnazijos mokytojai Eimutis Zūbė, Linas Stragys, Rasa Veitienė, Daiva Lukošienė spalio 28-30 dienomis dalyvavo mokymuose „Mokytojų STEAM kompetencijų tobulinimas”. Telšių STEAM centre susipažino su mokslo pagrindais bei pasitelkę kūrybiškumą išbandė save įvairialypėse patirtinėse (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų, matematikos) edukacinėse veiklose.