Šį rudenį mūsų progimnazijoje vyksta projekto „Amatas – gyvenimo pamotas“ veiklos. Lapkričio 13 dieną pas mus viešėjo Lietuvos jūrų muziejaus darbuotojai, kurie pradinių klasių mokiniams pravedė dvylika edukacinių pamokų.
Su visais pirmų klasių mokiniais bendravo edukatorė J. Vasiljevienė. Užsiėmimų „Kas Baltijoje gyvena?“ metu mokiniai tyrinėjo Baltijos jūros vystymosi periodus, ieškojo faktų apie jūroje esančią gyvybę, domėjosi Baltijos jūros geografine padėtimi. Sužinojo, kaip galėtų asmeniškai prisidėti prie ekologijos ir Baltijos jūros išsaugojimo.
Antrokams vyko edukacinis užsiėmimas „Kaip atsiranda perlas?“, kurį vedė lektorė V. Narveišytė. Mokiniai išgirdo ne tik pasakojimų ir legendų apie mistines perlų galias, bet ir sužinojo pačius tikriausius faktus apie neįprastą perlo gimimą, jo augimą, jo namus. Visi dalyviai buvo pakviesti į perlo auginimo laboratoriją.
B. Butkutės vedamas edukacinis užsiėmimas „Pingvinai. Kuo mes panašūs?“ buvo skirtas trečiokams. Mokiniai išmoko nustatyti pingvino rūšį, sužinojo kuo minta šie neskraidantys paukščiai, su kokiomis grėsmėmis susiduria gamtoje ir kaip mes, žmonės, jiems galime padėti.
Ketvirtokai sužinojo, kas sieja švyturį su 7 pasaulio stebuklais. Svečias M. Žvirgždys padėjo mokiniams suprasti, ką kalba švyturiai, švyturių atsiradimo priežastis ir jų reikšmę jūreivystės istorijai, suvokti švyturių veikimo principus. Mokiniai aiškinosi, kaip švyturio forma ir spalvos padeda identifikuoti vietą.
Edukaciniai užsiėmimai buvo labai įdomūs ir turiningi, tikime, kad šią pažintį mes tęsime.