Vadovaudamasi Skuodo rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų 2017 metų Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) organizavimo, vykdymo ir vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. A1-229, Skuodo Bartuvos progimnazijos direktoriaus 2017 m. balandžio 3 d. įsakymais Nr. M1-35 ir Nr. M1-36 „Dėl Skuodo Bartuvos progimnazijos 2017 metų Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) organizavimo, vykdymo ir vertinimo tvarkos ir vertinimo komisijų sudarymo“, progimnazija vykdys patikrinimą – testavimą.
Patikrinimo 2 klasėje tikslai:
· Skatinti siekti geresnių mokymosi pasiekimų ir pažangos nuo pat pirmųjų metų mokykloje.
· Atkreipti dėmesį į pirmąjį pradinio ugdymo programos koncentrą (1–2 kl.) ir šiuo mokymosi laikotarpiu besiformuojančius kalbinio bei matematinio raštingumo pagrindus.
· Skatinti mokyklą ir mokytojus domėtis ankstyvąja mokymosi pasiekimų diagnostika bei sunkumų prevencija.
· Skatinti mokyklą bei mokytojus atsižvelgti į individualius mokinių ugdymosi poreikius ir laiku suteikti tinkamą paramą.
· Skatinti mokyklą atsakingai kurti mokinių pasiekimų vertinimo sistemą ir užtikrinti visų vertinimo rūšių dermę.
· Skatinti mokytojus tikslingai taikyti mokinių pasiekimų vertinimą ir atitinkamai tikslingai keisti ugdymo praktiką.
· Pratinti mokinius domėtis savo mokymosi pasiekimais, kelti sau aukštus tikslus, formuoti atsakomybės už savo ugdymąsi jausmą ir sąmoningai MOKYTIS.
Esminis ankstyvojo patikrinimo tikslas – mokymosi sunkumų, problemų ir nesėkmių prevencija.
Patikrinimo 4, 6, 8 klasėse tikslai:
- nustatyti objektyvų mokinių pasiekimų lygį;
- įsivertinti mokyklos darbo efektyvumą;
- užtikrinti geresnį ugdymo proceso grįžtamąjį ryšį;
- gauti diagnostinio pobūdžio informaciją.
Klausimai, į kuriuos planuojama atsakyti analizuojant testavimo duomenis ir patirtį.
Kokie yra mokinių pasiekimai? Kokios yra mokinių ugdymo ir mokytojų darbo tobulinimo galimybės? Kaip atrodome kitų mokyklų kontekste? Ar mokame pasinaudoti inovacijomis ir žinome būdus, kaip geriausiai mokyti mokytis? Kaip rezultatus panaudoti efektyvesniam bendradarbiavimui su tėvais?
Testas nėra egzaminas, jis neturi jokios įtakos mokinių perkėlimui į penktą , septintą, devintą klasę.
TESTAVIMO GRAFIKAI IR TRUKMĖ
2 klasės diagnostinis testas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas, 1 dalis |
apie 45 min. |
Balandžio 25 d., 9 val. |
Skaitymas |
apie 45 min. |
Balandžio 27 d., 9 val. |
Rašymas, 2 dalis |
apie 45 min. |
Gegužės 2 d., 9 val. |
Matematika |
apie 45 min. |
Gegužės 4 d., 9 val. |
Laikas, skirtas diagnostinių testų atlikimui, gali būti pratęstas iki 55 min.
4 klasės standartizuotas testas/klausimynas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas |
45 min. |
Balandžio 25 d., 9 val. |
Skaitymas |
45 min. |
Balandžio 27 d., 9 val. |
Pasaulio pažinimas |
45 min. |
Gegužės 2 d., 9 val. |
Matematika |
45 min. |
Gegužės 4 d., 9 val. |
Klausimynas |
30 min. |
Gegužės 4 d., 10.00 val. |
6 klasės standartizuotas testas/klausimynas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas |
45 min. |
Balandžio 26 d., 9 val. |
Skaitymas |
45 min. |
Balandžio 28 d., 9 val. |
Matematika |
45 min. |
Gegužės 4 d., 11 val. |
Klausimynas |
30 min. |
Gegužės 4 d., 12.30 val. |
8 klasės standartizuotas testas/klausimynas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas |
60 min. |
Balandžio 19 d., 9 val. |
Skaitymas |
60 min. |
Balandžio21 d., 9 val. |
Matematika |
60 min. |
Balandžio 24 d., 9 val. |
Socialiniai mokslai |
60 min. |
Gegužės 3 d., 9 val. |
Gamtos mokslai |
60 min. |
Gegužės 5 d., 9 val. |
Klausimynas |
30 min. |
Gegužės 5d., 10.15 val. |