- APIE PROGIMNAZIJĄ
- struktūra ir kontaktai
- MOKINIAI
- Veikla
- Teisinė informacija
- Administracinė informacija
- Nuostatai, taisyklės, ataskaitos
- Planavimo dokumentai
- Darbo užmokestis
- Viešieji pirkimai
- Ataskaitų rinkiniai
- Korupcijos prevencija
- Informacija tėvams
- Savivaldos institucijos
- Galerija
- VEIKLOS SRITYS
- EDUAROAM bevielis tinklas
- AKTUALI INFORMACIJA
- MOKINIŲ MAITINIMAS
- Prisijungimas
- informacija
- Asmens duomenų apsauga
- Biblioteka
Europos kalbų diena Bartuvos progimnazijoje
Europos Tarybos ir Europos Komisijos iniciatyva nuo 2001 m. kasmet rugsėjo 26 d. švenčiama Europos kalbų diena.
2022 m. – Europos jaunimo metai! Europos Sąjunga jauniems žmonėms suteikia daugybę galimybių keliauti, pažinti, mokytis ir sužinoti. Net ir keli užsienio kalbos žodžiai gali suteikti jums galimybę surasti naujų draugų ir praplėsti akiratį.
Bartuvos progimnazijoje tą dieną vyko patirtinio ugdymo diena. Pradinių klasių mokiniai kartu su savo mokytojomis susipažino su Europos šalimis, piešė jų vėliavas, susipažino su užsienio kalbų žodžiais, žiūrėjo animacinius filmukus užsienio kalba ir žaidė įvairių šalių žaidimus.
Viktorina „Būk saugus kelyje“
Rugsėjo 23 dieną socialinė pedagogė Gitana ir Skuodo policijos komisariato pareigūnė Lina Tiškuvienė pakvietė ketvirtokus patikrinti savo žinias viktorinoje „Būk saugus kelyje“.
ŠEIMOS SANTYKIŲ INSTITUTAS
Kviečiame šeimas, auginančias 8 – 12 m. vaikus, dalyvauti vaikų ir tėvų ryšio stiprinimo programoje
Nauda, kurią suteikia tėvų ir vaikų ryšio stiprinimo programa:
Vaikų ir tėvų grupėse įgūdžiai ugdomi atitinkamai pagal jų individualius poreikius, kurie įvertinami pirmųjų grupės susitikimų metu. Tėvai mokosi pagarbos, jautrumo ir rūpestingumo vaikų poreikiams, skirti pastovų dėmesį vaikui, tinkamai išsakyti reikalavimus ir tvirtai jų laikytis, nustatyti aiškias taisykles ir ribas stiprinant ir palaikant vaiko / paauglio tinkamą elgesį skatinant apsvarstyti netinkamo ir tinkamo elgesio pasekmes sau ir kitiems. Vaikams ugdomi įgūdžiai tokiu būdu, kad jie galėtų mokytis reguliuoti savo elgesį, emocijas. Pagerėję tėvų ir vaikų bendravimo, bendradarbiavimo bei emocijų valdymo įgūdžiai mažina tarpusavio konfliktus ir stiprina santykius, o kartu stiprėjantis pasitikėjimas savimi ir tarpusavyje stiprina vaikų / paauglių atsparumą išorės spaudimui, gerina mokyklos lankomumo rodiklius ir akademinių pasiekimų lygį.