Meniu Uždaryti

Kūrybiškumo ir inovatyvumo pamokoje įtaka mokinių motyvacijai

Siekdami gilinti žinias ir praktinius gebėjimus, reikalingus mokinių kūrybiškumo bei mokymosi motyvacijos stiprinimui, ugdymo inovacijų generavimui ir įgyvendinimui, 25 mokytojai iš Skuodo Bartuvos progimnazijos, Skuodo Pranciškaus Žadeikio gimnazijos ir Skuodo rajono Mosėdžio gimnazijos dalyvavo 60 valandų trukmės „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) projekto mokymuose.

  • Mokymus tema “Kūrybiškumo ir inovatyvumo pamokoje įtaka mokinių motyvacijai“ rengė Klaipėdos universiteto Mokymosi visą gyvenimą centras. Savo žiniomis ir patirtimi dalinosi prof. dr. Rūta Girdzijauskienė, doc. dr. Gražina Šmitienė, dr. Arvydas Girdzijauskas.
  • Mokymų programa buvo sukurta siekiant ne tik supažindinti mokytojus su kūrybos ir kūrybiškumo samprata, bet ir pristatyti aktyvias mokymosi strategijas, skirtas kūrybiškumui ugdyti. Taip pat buvo suteiktos galimybės įvaldyti inovatyvius ir kūrybiškus metodus, skatinančius mokinių kūrybiškumą, susipažinti su kūrybiškumo vertinimo strategijomis, kūrybiškumui palankios mokymosi aplinkos kūrimo būdais bei mokytojo kūrybiškumo ugdymosi bruožais.
  • Išvykos į Klaipėdos Vydūno gimnaziją metu stebėjome prof. dr. Rūtos Girdzijauskienės taikomus darbo metodus dirbant su pradinių klasių mokinių chorais. Tai buvo vertinga galimybė susipažinti su profesionaliu požiūriu į muzikinį ugdymą ir chorinio darbo organizavimą.
  • Gimnazijos mokytojai pasidalino savo patirtimi apie integruotų pamokų organizavimą, mokinių projektinę veiklą bei kūrybiškumo ugdymą per dailės, teatro pamokas ir neformaliojo ugdymo užsiėmimus.
  • Įspūdį paliko devintos klasės mokinių parengta teatro kompozicija, kurios metu skambėjo meniškai interpretuoti V. Šekspyro „Sonetai“.
  • Mokyklos direktorius dr. Arvydas Girdzijauskas pristatė gimnazijos istoriją, veiklos kryptis bei dabartines aktualijas. Jis akcentavo meninio ugdymo ir kūrybiškumo svarbą formuojant asmenybes.

Mokytojai, dalyvavę ilgalaikiuose mokymuose, ne tik įgijo teorinių žinių, bet ir aktyviai įsitraukė į praktines veiklas, savarankiškas užduotis, praplėtė profesinį akiratį, pasisėmė patirties, kurią pritaikys dirbdami su savo mokiniais.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Šlepavičienė