Ugdant vaikų sąmoningumą ir suvokimą, kad patyčios- blogis, veiklų per daug nebūna. Užsiėmimai vykstą visą mėnesį, stengiamasi į veiklas įtraukti kuo daugiau vaikų. Visi 1-8 klasių mokiniai per klasės valandėles kūrė atvirukus ar laiškus draugystės sienelei papuošti. Atvirukas skirtas mokiniui, kuris yra patyręs patyčias arba skriaudėjui, stebėtojui. Jame -patarimo, palaikymo žodžiai arba svarbiausi žingsniai, kaip reaguoti susidūrus su patyčiomis. Džiaugiamės mokinių kūrybiškumu. Gražiausi darbai eksponuojami progimnazijos 1-ojo aukšto fojė.

Socialinė pedagogė E. Šlepavičienė 2 – 3 klasių mokiniams vedė klasės valandėles. Vaikai mokėsi atpažinti patyčias, sužinojo, kaip reikia elgtis ir kur kreiptis, kai jas pamato ar patiria, kokios yra patyčių rūšys ir formos. Per klasės valandėles vyko diskusijos patyčių tema, buvo aptartos įvairios patyčių ir netinkamo elgesio situacijos. Vykusios veiklos ugdė vaikų bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius, skatino bendrumą, stiprino draugystę. Visiems 4 klasių mokiniams psichologė L. Šakalienė vedė klasės valandėles „Elektroninės patyčios. Kaip atpažinti ir reaguoti?“ . Mokiniai sužinojo, kokiu elgesiu pasireiškia elektroninės patyčios. Mokėsi, kaip reaguoti patyčių atveju. Analizavo pateiktas situacijas ir ieškojo tinkamo patyčių sprendimo būdų. Vykusios veiklos ugdė vaikų bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius, skatino bendrumą ir stiprino draugystę.
Socialinė pedagogė E. Šlepavičienė
Psichologė L. Šakalienė
Spec. pedagogė V. Kovienė



