Meniu Uždaryti

Kultūra, lyderystė ir kūryba: kultūrinio sąmoningumo ir pilietiškumo svarba šiuolaikinėje mokykloje

Progimnazijos mokytojai dalyvavo pažintinėje išvykoje į Šilalės rajono švietimo ir kultūros įstaigas. Pirmiausia apsilankėme Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijoje, kur mus šiltai sutiko gimnazijos direktorius bei direktoriaus pavaduotojos ugdymui. Apžiūrėjome modernias mokyklos erdves, laboratoriją, muziejų, dalijomės gerąja patirtimi, įžvalgomis apie ugdymo procesą bei diskutuodami aptarėme aktualias švietimo temas. Dėkojame gimnazijos šeimininkams už priėmimą ir atvirumą.

Tęsiamas projektas „Mes bendruomenė 5“: išvyka į Mosėdį

Trečiadienio rytą toliau įgyvendinant neformalaus ugdymo projektą „Mes bendruomenė 5“, specialiųjų (lavinamųjų) klasių mokiniai kartu su savo mokytojomis ir padėjėjais leidosi į edukacinę išvyką į Mosėdį – Vaclovo Into akmenų muziejų.

Išvykos metu mokiniai aplankė muziejaus teritoriją, susipažino su įvairiomis akmenų ekspozicijomis ir sužinojo daugiau apie akmenų pasaulio įvairovę. Vėliau dalyvavo edukacijoje „Mineralas juvelyrikoje ir mano papuošalas“, kurios metu kiekvienas mokinys, padedamas mokytojų ir padėjėjų, pasigamino asmeninę apyrankę iš natūralių mineralų ir ja pasipuošė.

Nors diena buvo lietinga, ji kupina gerų emocijų, kūrybinio džiaugsmo ir naujų patirčių. 

Projekto koordinatorė socialinė pedagogė Gitana

Bendrystė – draugystė

Birželio 12 d. progimnazijoje įvyko prasmingas renginys, skirtas teigiamų mokyklos bendruomenės nuostatų formavimui. Jame dalyvavo specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių klasės, 6b klasės mokiniai, mokytojai.

Dailės mokytoja Lina Daukantienė kartu su mokiniais diskutavo apie draugystę, tarpusavio pagalbą, bendrystės svarbą kasdienybėje. Vėliau visi žiūrėjo edukacinį filmuką, kurį aptarė ir analizavo. Po diskusijų ir peržiūros mokiniai persikėlė į lauko klasę, kur kiekvienas kūrė vėjo malūnėlius – tiek individualiai, tiek bendradarbiaudami. Šie darbai papuošė progimnazijos kiemą, tapdami simboliu draugystės ir bendrystės.

Tokios bendros veiklos ne tik ugdo kūrybiškumą, bet ir stiprina draugiškus tarpusavio santykius, skatina toleranciją bei atjautą vienas kitam.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Šlepavičienė

Ritmas vizualiniuose menuose

Birželio 3 d. progimnazijos ketvirtų klasių mokiniams pamokas vedė Skuodo meno mokyklos dailės mokytojai Jurgita Eidėjienė ir Rimantas Eidėjus. Tai „Tūkstantmečio mokyklos II“ projekto ilgalaikės integruotos šiuolaikinio kultūrinio ugdymo mokiniams programos “Ritmas šiuolaikinėje kultūroje“ paskutiniai edukaciniai užsiėmimai.

Pamokų metu mokiniai susipažino su ritmu vizualiniuose menuose.  Mokytojai pristatė įvairius ritminės kompozicijos pavyzdžius ir paaiškino, kaip ritmas pasireiškia šiuolaikiniame mene, kaip pasikartojančios formos, linijos ir spalvos kuria darnos, judesio ar net emocijos įspūdį dailės kūriniuose. Vadovaujami mokytojų, mokiniai kūrė savo ritmines kompozicijas, ieškodami formų, spalvų ir linijų dinamikos bei dermės.